Politica de retur – Plantbox.ro

Conform  privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative,  consumatorul are dreptul sa notifice in scris SC Real Natura Shop S.R.L. retragerea din contractul la distanta, fara a justifica decizia de retragere in termen de 14 zile calendaristice, calculat de la data intrarii in posesia fizica a produsului/produselor.
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produselor comandate, sa notifice in scris, printr-un e-mail, transmis la adresa ……… decizia sa de a renunta la produsele comandate.
Pentru a va exercita dreptul de retragere va rugam sa completati formularul de retragere.
Aveti obligatia ca in termen de cel mult 14 zile de la data comunicarii deciziei de retragere sa returnati produsele la urmatoarea adresa: Bucuresti, str. Emil Racovita nr.22A, Bloc I13 scara 2, Ap.48 sector 4, cod postal 041751, Romania, doar prin curierat rapid.
Produsele returnate vor fi insotite de o copie a facturii cu care au fost livrate si a dovezii de plata.
SC Real Natura Shop S.R.L. va restitui clientului contravaloarea produselor comandate, in termen de 30 zile calendaristice de la data receptionarii acestora la adresa mai sus-mentionata.
SC Real Natura Shop S.R.L. va restitui contravaloarea produselor comandate  prin virament bancar in contul bancar indicat de client.
Costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.
In cazul in care clientul doreste returul partial al unei comenzi, adica numai a unor produse din comanda, SC Real Natura Shop S.R.L. va restitui numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara  a returna costul ocazionat de livrarea produselor. Si in acest caz costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in careau fost primite. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original .
Produsele care urmeaza a fi returnate trebuie sa fie sigilate, intacte si nedeteriorate.
Produsele de ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur conform legii in vigoare.

Procedura de denuntare si retur – Bunurile comandate se returneaza doar in ambalajul original sigilat. Pentru orice deteriorare a bunurilor comandate, pentru care se solicita retur, este necesar sa prezentati urmatoarele:
  • – Minim 3 poze concludente cu produsul/coletul deteriorat (unde este cazul)
  • – Declaratie pe propie raspundere in care sa ne prezentati istoricul comenzii si motivul cererii de returnare
  • – Copie CI
  • – Se descarca si completeaza formularul de retur: click aici.

Informatiile se trimit pe email retur@plantbox.ro

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigiliate.
  • Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.
Ultima actualizare: 19.01.2018